Kort till mamma...


Hej mina vänner!

Har helgen varit bra?
Vi hade ju kalas för mamma igår och sent blev det i natt så det är lite segt idag..haha..men så ska det väl vara efter en lyckad fest!! Allt gick jättebra och det var lyckat!!
Jag gissar att mamma själv berättar om festen så titta in till henne framöver så får ni förmodligen veta mer..

Vi har ju haft vår "fotbollssöndag" och efter att ha hämtat Tess på träningen visade det sig att hon hade fått hög feber..??..vi tänkte först att det berodde på att hon var trött men då får man väl inte 39.8? 
Hon ligger däckad i soffan nu så hoppas det går över..

Jag ska idag visa hela kortet som mamma fick i onsdags på sin födelsedag!

Här kommer det!


Jag har använt en "stor" kortstomme, ca 20x20 cm.
Rosa papper från Landstoken, metallhörn från Pysseltagen, blommer från..ja flera ställen men mest WOC, textstämpel skogstokiga.


Det blev lite pyssel med själva hjärtat innan jag fick till det som jag ville ha det..


Insidan..


Dags att ladda för en ny vecka..

Kram till er alla!!

//Lena

Kommentarer

Iffa ...... sa…
Åh, detta var alldeles underbart vackert!!!!
så fint blomhjärta =) Visst är det kul att sitta och placera ut blommorna. Hon måste blivit superglad för detta vackra kort!!!!
Oj, det var ju inget kul med feber, och så hög oxå.....nej, tror inte man får det av att bara vara trött. Hoppas hon kryar på sig fort!
Nu blir det blåbärspaj och Gordon Ramsay =)
Kram på dig!
Anneli sa…
Lena du är ju helt otroligt , såååå fint kort. Det blev ju kanon snyggt med alla blommor. MYCKET SNYGGT! Så kul det var igår vilken jobb ni hade lagt ned, det var så roligt vilken kväll!! Kraaam Anneli

Pillan sa…
Åh vilket vackert kort du har gjort! Så fint med alla blommor i hjärtat.
Kram
Anne sa…
Nyydelig, jeg elsker sånne hjertekort! :) Flotte blomster og farger.

Klem, Anne.
Hej Lena!
Åhhhhh! så otroligt vackert kort du gjorde till din mamma:) Ett riktigt blomsterhav.Du är så duktig:))
Så tråkigt för Tess att hon fått så hög feber, hoppas hon piggar på sig snart:))

Må så gott
Kramizar Marie
Sabina sa…
Åh, det här kortet är Lldeles underbart vackert. Så fantastiskt fint och jag tycker det verkligen förmedlar en kärleksfull känsla. Det var helt wow!