Istället för ett kort..

Gokväll!!

Då var helgen snart till ända, och fort gick det som vanligt.
Igår hade vi lite kalas för maken och mig, han fyllde ju för ett tag sedan och jag inom snar framtid så det blev lite smarrig smörgåstårta och marängtårta med jordgubbar! Härligt!
Idag spelade vi träningsmatch mot ett lag vi bjudit in..lite övning inför kommande utesäsong! 
Vi längtar efter gräs under fötterna nu ;-)

Ikväll ska jag visa ett nytt kort och vad maken fick av oss istället för ett kort när han fyllde år.

Här kommer kortet!



Ideén till denna tavla bara "ploppade upp"..så istället för ett kort fick alltså Stefan denna tavla av oss..vi "stämplade" av våra händer med svart färg på ett separat papper, varje handavtryck fick ett litet stämplat hjärta någonstans..och så en liten text..det  hela monterades sedan på en canvasram.
Den blev riktigt läcker!
Lite kul ser jag nu att händerna ser nästan lika stora ut??
Har jag små händer eller våra barn stora?? haha..



Tavlan blev väldigt omtyckt såklart!!

Ny vecka väntar..och det blir mer kalas till helgen..mer om det senare ;-)

Ha det bra!!

Kram Lena

Kommentarer

Evas Pyssel sa…
Tavlan blev ju hur fräck som helst.
Tror jag att den gjorde succé !!!
Kram mamma
Anna sa…
Hej!
Vilken underbar tavla ni gjort till din man.. Förstår att han uppskattade den.. Åh det lät gott med marängtårta med jordgubbar.. Lite sommarkänsla över det. ;)

Kram Anna
Iffa ...... sa…
snyggt kort han fick.....älskar den svarta rosetten!!!!
Men du vad fint det blev med era händer och den lilla texten på = älskar den och så stilren och snygg!!! En sådan present är verkligen underbart att få, så personlig och ingen annan som har + att det ligger mycket värme och omtanke bakom!
Aha, kan det vara så att damen fyller år under veckan då kanske =) säger grattis i förskott nu och inväntar det stora grattiset tills rätt dag (om du avslöjar den vill säga=)
Kram!
Lotta W sa…
Wow vilken kul tavla, förstår den blev uppskattad. Kanon idé!!
Du gör så mycket fint.

Ha de gott, kram Lotta
Ulla sa…
Hur snyggt som helst den blev han väl glad för.
kram Ulla
Var får du allt ifrån?.....Väldigt fin tavla han fick! En sådan hade ingen tackat nej till, jag lovar!!! Snyggt med svart färg och hjärtandetaljerna var ju bara sååå läckert. Jag slänger iväg en försenad grattiskram från mig så här via cyberspace...Grattis!

Här längtar vi oxå efter gräset!!

Ha en hiskeligt bra vecka vännen!
Kram Veronica

Hej Lena!
Ett mycket vackert vintage kort du gjort, me like:))
Och tavlan blev såååå himla fin:)) kul med något annorlunda. Förstår att han blev glad:)) Sänder även med en grattishälsning till honom i efterskott:))

Ha nu en bra vecka, det blir väl lite att göra kan jag tänka mig;)

Kramizar Marie